duminică, 10 aprilie 2011

leapsa Ralucai.

Principala trăsătură a caracterului meu : narcisism. 
Calitatea pe care o prefer la un băiat : sinceritatea , umorul.
Calitatea pe care o prefer la o fată : sensibilitatea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei : ma iubesc si nu se supara pe mine , ma sprijina chiar si cand sunt enervanta.
Principalul meu defect : n`am defecte. Bine , bine , sunt egoista.
Ocupaţia mea preferată : sa ma plimb cu prietenii ?
Visul meu de fericire : sa am tot ce`mi doresc. TOT!
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea : sa ma lege cineva de`un scaun si sa`mi puna muzica dinaia...damn , imi e rau numai cand ma gandesc la manele.
Ce-aţi vrea să fiţi : doctor.

Ţara în care-aş vrea să trăiesc : Anglia.
Culoarea preferată : albastru & mov.

Floarea preferată : trandafir alb.
Prozatorii mei preferaţi : Kelley Armstrong , Charlaine Harris.

Eroul meu preferat : motanul meu. 
Eroina mea preferată : Coco! Imi place si Cat woman.
Eroii din viaţa reală : Peter .

Băutura şi mâncarea preferate : pepsi & jeleuri.
Numele preferat : Ash , Brooke , Spencer .
Ce detest cel mai mult :
minciuna.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult : niciunul.
Darul natural pe care-aş vrea să-l am : telechinezia.
Cum aş vrea să mor : ceva perv si romantic.
Starea de spirit actuală : huh , plictisita.
Deviza mea : Poti face orice , trebuie doar sa crezi in tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu