duminică, 20 martie 2011

Alte ciudatenii .

~ Vineri , idioata de diriga s`a enervat pe mine pentru ca n`am vrut sa`i fac exercitiile . M`a facut nesimtita , mi`a spus ca`mi da 4 la sport , 7 la purtare si sincer ma doare fix undeva . Ma dureau rinichii foarte tare , iar ea vroia sa se razbune pe mine pentru ca nu mergeam la un amarat de spectacol .
Diriga : treci si fa incalzirea .
Eu : de ce ?
Diriga : da` ce , n`am voie sa te evaluez ??
- ii fac incalzirea -
Diriga : bine , 2 ! Fa exercitiile !
Eu : mi`ati mai dat un 2 , nu vreau sa le mai fac .
In momentul ala a tunat si a fulgerat , in timp ce toti imi spuneau ca sunt nebuna :]] . Sunt eu nebuna , dar , cum spune Ang , Satana ma iubeste .

~ Ieri m`am simtit foarte rau + ca am oprit`o pe Ax sa vina la mine . Eh , presimt ca ma trezesc peste 2 zile cu ea pe cap . E ca un personaj din desene animate fata asta .


~ Imi cer scuze oficial fata de Madalina , pentru ca nu am putut sa`i vad sceneta .


                                                                                                              ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu