miercuri, 16 martie 2011

RUN !

Fuck , am uitat.
Pentru asta fac postare noua .
REVENIND !

Azi , cand mergeam acasa cu Betty , am auzit un sunet suspect . Stiam ca sunt niste copile de prin a 4`a / a 5`a prin spatele nostru , da nu le`am bagat in seama. Pana una si`a scos telefonul si a dat drumul la muzica . Frate , am auzit doar 2 cuvinte din 'maneaua 'pe care o ascultau , ca am si rupt`o la fuga. Betty tot ingana ' daca mai stau 2 secunde mor ' . Bineinteles ca alea si`au dat seama de ce alergam cand m`am intors spre ele si am zis ' iti irosesti viata , frate , daca asculti manele ' .
Nu`i inteleg pe oamenii astia - de ce sa asculti o muzica de rahat , cand poti sa asculti muzica cu adevarat buna.
Ce ascult eu acum ? Dead Memories -  Slipknot .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu