joi, 10 martie 2011

Lepsaa

Am furat o leapsa . 

1. Tu ? Da , eu .
2. Prietenul/ Prietena ta ? Cea mai draguta persoana ;d
3. Părul tău ? El are o zii proasta .
4. Maică-ta ? La servici .
5. Taică-tu ? Hm , nu stiu .
6. Accesoriul tău preferat ? Un pandantiv  cap de lup .
7. Visul de-azi-noapte ? Nu am avut vise azi - noapte .
8. Băutura preferată ? Pepsi .
9. Maşina pe care ţi-o doreşti ? Un Bmw .
10. Camera în care te afli ? Dormitor .
11. Ex-ul tău ? Un ciudat . Sincer .
12. Frica ta ? Paianjeni .
13. Ce vrei să fii în 10 ani ? In 10 ani ? Medic pediatru .
14. Cu cine-ai ieşit aseară ?  Cu nimeni , am stat in casa .
15. Ce nu eşti acum ? Umm . . nervoasa .
16. Brioşe ? Da , le ador .
17. Un obiect din lista ta de dorinţe ? Un arc nou .
18. Ora ? 15 : 55
19. Ultimul lucru pe care l-ai făcut ?  M`am gandit la ziua de azi .
20. În ce eşti îmbrăcat/ă ? Maieu mov , pantaloni gri .
21. Vremea ta preferată ? Ploioasa .
22. Cartea ta preferată ? Morti pana la apus .
23. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat ? Ciocolata cu lapte .
24. Viaţa ta ? Idioata . Totusi , ma multumesc cu ce am .
25. Starea ta ? Putin bolnava .
26. Corpul tău ? Al meu , al meu .
27. La ce te gândeşti acum ? La ce mai am de facut azi .
28. Maşina ta ? N`am .
29. Ce faci în acest moment ? Ascult The Pierces [ Secret ] .
30. Vara ta ? Perfecta .
31. Ce culoare are lenjeria ta ? Mov .
32. Cum e vremea ? Este insorit .
33. Când e ultima dată când ai râs ? Acum 3 minute .
34. Ce este tv-ul tău ?  O chestie maree .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu