joi, 25 noiembrie 2010

Si am revenit .

Nu , nu am mai scris ceva de muuuult timp . Am avut si ceva probleme cu blogul , plus ca nu am avut timp . La scoala profesorii sunt obsedati , teme , teme , teste , teste . Vineri trebuia sa dam 3 teste [ romana , biologie , fizica ] , dar nu l-am mai dat p`ala la fizica , la care sincer nu stiam nimic . Fizica mi se pare o materie inutila , la fel ca matematica . De ce le am in orar ?
Joi am dat un test la chimie , care era planuit pentru joia viitoare . Saptamana trecuta a fost idioata , pe cuvant .

REVENIND !

8 - martie . La multi ani , la multi ani & toate cele bune .
Bineinteles ca profesorul de mate nu ne`a dat test azi , dar ne da maine , chiar daca nu avem matematica . Rahat !
Nu cred ca s`a intamplat ceva spectaculos astazi . Adica , am facut ce fac de obicei . M-am dus cu Th la magazin , in timp ce tremuram , i`am facut o frizura noua Virginiei : > , m`am certat cu Luca in ora de tehno [ ora imposibila ] , i`am aratat Ralucai o melodie . . .

Ma rog , replica zilei :
- Ce te`ai face tu fara mine ?

Ce m`as face ? Mi`as continua viata , care probabil ca ar fi mai buna . Cum sa zici asa ceva cand imi dai o ' guma ' ? Stupida replica , sincer .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu