joi, 12 mai 2011

o chestie.

Hello.
Stiu ca n`am mai trecut pe aici de mult , scoala ma seaca. Si nici n`aveam ce sa scriu , wtf.

Azi la biologie , ne explica aia ca scoala noastra sta pe un cimitir. La care se ridica nenea Dumitru si ii zice 'Stiti , toate scolile stau pe cimitire '. Deranjam mortii , atunci de ce ne mai ducem la scoala ? Ei sa se odihneasca in pace , noi sa dormim.

Bine , cand ne duceam acasa a inceput o ploaie de toata frumusetea. Si eram singura care avea umbrela ,deci toata lumea sub ea. Eram ingramaditi cam multi , unii aveau bagat doar capul :]].

M-am gandit sa mai scriu ceva , sa vedem ce`mi iese. Oricum , eu plec , peste o ora jumate ma duc pe afara.

Saru`mana , pufosenii.


La multi ani Madalina , pentru ieri <3.  


EDIIIIIIIIIT~
Nu fac o postare pentru aceasta chestiuta minora. Am fost la Cinema , si tipa de acolo spunea ceva de carnete , ca aia care le aduc au reducere si asa..A intrat Luca in fata , i`a facut reducere. Si ma duc si eu cu Anca , zicand ' A , si noua ne da asa '. Si tipa ' CEEE ? Voi sunteti mari , nu pot sa`i oblig pe astia mici , de 10 ani [ ARATAND SPRE LUCA ] sa aduca carnetele '. Si noi ' Pai ... suntem in aceeasi clasa ;;]' . Bineinteles ca a zis ca mintim , ce naiba , nu`i vina noastra ca suntem inalte :3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu