sâmbătă, 21 mai 2011

Ambulanta

Sunt groaznic de o-b-o-s-i-t-a.

Stiam ca zilele orasului meu sunt in iulie. Dar , s`au gandit ei bine sa mai puna si cateva zile in plus , acum , in mai. Eu nu pot decat sa ma bucur , chiar daca urasc aglomeratiile.

Oricum , am vrut sa mergem azi cateva , sa vedem ce e. Cum am ajuns acolo m`am si urcat in ambulanta. La inceput nu m`am speriat [ ma dadusem si anul trecut ] dar mai incolo m`a zguduit rau de tot. Bine ca eram langa Betty , macar ea urla. Apoi , stiu ca Cil & Laura s`au dus sa se dea in masinute iar Betty & Stefi [ scuze ca va incurc cu atatea nume ] au mai vrut sa ne dam in ambulanta. Nu le`am mai asteptat pe celelalte , ne`am dat doar noi. Frate , si iar m`a zguduit ca naiba.Cand am terminat aveam rani la maini , pe bune. E o chestie acolo de care trebuie sa te tii , si eu am cam exagerat : d . Duuupa , s`au urcat doua dintre noi in ciocan. Sincer , nici batuta nu m`as urca acolo , numai cand am vazut cat de inalt e si cum ii tine ...  A venit Laura si m`a rugat iar sa ma dau in ambulanta cu ea. Doar ca le`am asteptat pe alea ,sa vad daca vomita. Si nu , au fost bine , doar ca se balanganea chestia aia care le tinea.
Si da , m`am urcat iarasi in porcaria aia , a treia oara. Spre deosebire de prima [ eram ingrozita ] sau de a doua [ in care radeam si nu aveam nimic ] , de data asta nici nu mai incercam sa ma tin , decat cand prindea viteza.

Au mai cantat unii. Aia care canta , sincer nici nu`i stiu numele , nu ma intereseaza , ziceai ca este la * cough *. Se poarta destrabalarea pe scena...Avea o bluza pe ea prin care se vedea tot .
Damn , am stat pe acolo si apoi am plecat la casele noastre , mai intai oprindu`ne la MC [ Laura si Cil erau nemancate ].
                                                                                                                          

                                                                                                                                                     xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu