marți, 31 mai 2011

Oboseala

Hello , hello.

Stiu ca n`am trecut pe aici ... si nici acum nu stau mult cu voi , voiam sa va arat ceva si sa mai aberez pe aici. Se pare ca ma duc in oras cu Anca daca iese soarele ala idiot odata. Eu mor de somn , pic din picioare , dar tot ma duc , i`am promis ca o ajut la cumparaturi. Vrea sa`si ia o rochie , habar n`am. Ma doare mana ca naiba , probabil ca ar trebui s`o las mai usor cu schemele. Sper sa imi treaca repede , nu vreau s`o vad pe Ang furioasa ca n`am ascultat`o.
Vreau sa citesc , trebuie sa termin ' Moarta pentru toti ' , precum si ' Jurnalele lui Stefan - Inceputurile '. Nu stiu de ce m`am apucat de doua carti in acelasi timp , cert este ca sunt foarte interesante. Revin cu un post despre una dintre ele , promit.
Omfg , imi e somn de mor.
Ma duc sa o sun pe aia , s`a mai incalzit. Si dupa , ignor durerea de mana si vad ce fac.

Pa , pufosenii.
O iubesc pe Ang. ^^

EDIIIIIT ~
Lol , voiam sa va arat ceva , dar am uitat. Uitati , pentru Raluca :




Si , si , si mai e o chestiuta dragutica , dar voi da edit iarasi / face un post nou cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu