joi, 16 iunie 2011

Inca unul.

Si inca un an s-a dus. O sa-mi lipseasca tot , cu bune sau rele. Si ce-i mai rau , inca un an impreuna si ne imprastiem.
O sa-mi fie dor s-o vad pe Ana hipnotizand-o pe Vivi , sa joace ele Tomapant , eu inventant cine stie ce nume noi de plante , tari , orase si munti. O sa-mi fie dor sa cant cu Ana in ore , sa rad de Anca cum incearca sa inventeze lucruri noi si ingenioase. O sa-mi fie dor de Dumitru , chiar daca stiu ca o sa ajung cu el la azilul de batrani. O sa-mi fie dor de tot si de toate , pentru ca stiu , numai un an mai avem de petrecut impreuna.
Si nu-mi place sa fiu asa sentimentala , dar chiar au trecut 3 ani pe nesimtite. Si astazi , eram toti ' Nu-mi vine sa cred ' sau ' O sa ne despartim la anul : ( Pa-pa ' Ziceai ca murim =]].

Vreau sa fie o vara memorabila ,  vreau sa o vad pe Ang!

Poate o sa mai zic cateva cuvinte despre scoala , dar maine , caci e ultima zi . Ultima nazbatie , incercam sa nu dam foc la scoala , asta la anul.

Noapte buna si sa nu ii dati in cap la diriginta cu florile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu