marți, 25 octombrie 2011

Alta leapsa, hehe.

1. Unde erai acum 3 ore ?
In pat, plangandu-mi de mila. 

2. De cine eşti îndrăgostită ?
Ia ghici.

3. Care a fost ultima dată când ai ieşit în oraş ?
Duminica, ieri doar m-am invartit pe langa bloc.

4. Ai fost la cineva în ultimele cinci zile ?
Nu cred.

5. Care a fost ultima băutură consumată ?
Ceai. L-am terminat acum 5 minute, cred ca ma duc sa-mi fac altul. 

6. Ce porţi în acest moment ?
Colanti mov, maieu, si un hanorac alb.
7. Ultima mâncare consumată ?
Am mancat un sandwich.

8. Ţi-ai cumpărat ceva de îmbrăcat în ultima perioadă ?
O esarfa draguta.

9. Ce sport preferi ?
Paai, sa ne gandim. Dans. 

10. Care sunt animalele preferate ?
Pisicute.

11. Ai fost vreodată îndrăgostită ?
Sunt indragostita. 

12. Îţi este dor de cineva ?
Da, imi e dor de cineva acum. 

13. Ce te atrage la un băiat atunci când îl vezi pentru prima dată ?
Sa stie sa vorbeasca, sa faca glume si sa fie mai fluffy. 

14. Ce planuri ai pentru diseară ?
Deocamdata nu stiu, desi nu cred c-o sa ies. Pe cine pacalesc, ma omoara mama sa ma duc cu ea pana la tara.

15. Ce zice ultimul mesaj primit ?
' Ce sa vedem ma ? '

16. Unde este în acest moment cea mai bună prietenă a ta ?
Presupun ca-i pe scaun, acasa la ea.

17. Ce gen de muzică asculţi ?
Rock, k-pop, j-rock , metal.

18. Ce făceai azi noapte la ora 12 ?
Anuntam lumea ca ma duc la somn. 

19. Tocuri sau balerini ?
Nici una, nici alta. Prefer skaterii. 

20. La ce facultate vrei să ajungi ?
Daca nu dau la Medicina, dau la Drept.  

21. Ţi-ar plăcea să ai copii ?
Da, da.

22. Te enervezi uşor ?
Dap.

23. Ai avut o experienţă în care era să mori. 
Am avut. 

24. Bei cafea ?
Nu-mi place cafeaua.

25. Care este filmul tău preferat ?
Nu pot spune c-am un film preferat.

26. În ce oraş ţi-ar plăcea să locuieşti ?
Deocamdata sa mai supravietuiesc eu anii astia, si dupa vedem.

Heei, copii. Stiu ca trebuia sa va plictisesc sa va vorbesc inainte sa fac leapsa, dar n-am avut chef. Am lipsit mult, da, dar uneori chiar n-am idei de ce as putea scrie. Acum stau in casa cumintica, cum am stat toata ziua. N-am fost la scoala, am cazut destul de urat ieri, ma mir ca nu mi-am sparg capul.

Un comentariu: