miercuri, 28 martie 2012

Hello, pufosenii.

Nu stiu daca sa-mi cer scuze pentru ca n-am mai scris de mult. Mi s-a intamplat o chestie ciudata, care m-a dat peste cap si m-a lasat cu gura cascata. N-o sa incep sa povestesc pe aici, nu-i genul meu.
Poate ca v-ati intrebat ' ce-i cu ametita asta ? ', ceea ce ar fi total corect, pentru ca sunt o ametita si jumatate. Nu pot schimba asta. Pur si simplu nu ma vad o fata care sta toata ziua si leneveste, am prea multa energie de obicei.
Ca sa n-o mai lalai, am inceput sa citesc o carte pe care o doream de mult, dar m-am luat cu alte carti, si-am uitat s-o cumpar. Anyway, am fugit s-o iau si nu e deloc cum ma asteptam. Despre ' Te iubesc ' de Catherine Siguret credeam ca este o carte despre adolescenti, prima dragoste, bla-bla, chestii de genul acesta. De obicei citesc ce-mi pica in mana, si nu ma uit decat la titlu, imi place sa fiu surprinsa. Iar cartea aceasta m-a surprins in mod placut. N-am citit decat cateva pagini, si mi se pare o idee frumoasa. Da, este despre dragoste, dar este despre o latura mai surprinzatoare a acesteia. Alice este o fata mai ciudata - sau mai deosebita, sa spunem asa - care are chiar o cada in mijlocul salonului. Se indragosteste intr-un fel neasteptat, pentru ca ei chiar nu se cunosc. Doar isi trimit e-mail-uri.

Mai mult nu va spun, pentru ca dupa stiti si finalul si nu mai vreti sa cititi cartea. Si acum am fugit, pentru ca am de dansat la un spectacol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu