marți, 7 august 2012

Hoata

Uite ce hoata sunt.

Care e cea mai ingrozitoare chestie care ti se poate intampla ?
Sa ma inchida cineva intr-o camera intunecata, apoi sa tot aud zgomote/ tipete, chestii d-astea. Oh, chestii normale. Sa fiu mintita. Sau sa se joace cineva cu mine. Sau sa-mi calce pe orgoliu.

Cea mai fericita zi din viata ta?
Toate zilele mele sunt fericite. Si daca se intampla un lucru oribil, tot raul spre bine. Mi s-au intamplat chestii uratele, apoi urmand sa fiu de milioane de ori mai fericita decat eram inainte.

Enumera trei persoane care te pot face sa zambeti oricand, oriunde.
Anca - multumesc ca existi pe aici si ca mi-ai demonstrat ca prietenia adevarata exista. Teo - de fata ta rad oricum. Si Iustii.

Ce vrei sa devii?
Doctor pediatru. Daca nu merge cu asta, turismul e de mine.

Scrie numele a trei melodii preferate.
Birdy - Skinny love, Sonata Arctica - Shy, Sonata Arctica - Tallulah.

Ce asculti, de obicei, cand esti trist/suparat?
De obicei nu ascult muzica. Dar daca ascult, ascult Skinny love sau muzica vesela, pentru a ma inviora.

Locul tau preferat din orasul tau?
Um, un parculet micut cu un leagan si trei bancute.

Un oras in care ai fost si pe care vrei sa-l revezi ?
Ah, mi-au placut toate, dar niciunul nu m-a impresionat asa tare.

Iti place sa risti ?
Da, extrem de tare. Daca nu risc, stau toata viata si ma intreb ce ar fi fost.

Esti fericit acum ?
Da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu